Subject: Kooskõlastamine - Pandivere päikeseelektrijaama kaablitrass
From: Tampõld Timmo <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Jun 2024 10:01:21 +0300

Tere

Vastavalt Enery Estonia OÜ tellimusele koostab AS Connecto Eesti
„PANDIVERE PÄIKESEELEKTRIJAAMA KAABLITRASS“  eelprojekti.

Antud projekti raames rajatakse Kullenga külas, Tapa vald, Lääne-Viru
maakond päikesepargi tarbeks 33kV toitekaabli- ja sideühendused.

Manuses projekti materjalid.

Palume Transpordiameti kooskõlastust projektile.

Lugupidamisega

Timmo Tampõld

projekteerija

projekteerimise ja geodeesia osakond

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5330 5761

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee